اطلاعات محصول

اسپیروویت نام علمی: آرتروسپیرا پلاتنسیس نام رایج: اسپیرولینا 100 عدد قرص 500 میلی‌گرمی مکمل رژیمی-غذایی و ورزشی آنتی‌اکسیدان طبیعی، بدون مواد نگهدارنده و افزودنی- حلال قبل از مصرف برای کسب اطلاعات بیشتر به بروشور داخل جعبه مراجعه کنید. موارد مصرف: کمک به تامین پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز بدن در رژیم‌های ورزشی، کنترل وزن و گیاه‌خواری؛ کمک به تقویت سیستم ایمنی و افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها؛ آنتی‌اکسیدان قوی برای کمک به پیشگیری از آسیب‌ رادیکالهای آزاد، پیری زودرس، ابتلا به انواع سرطان‌ و بیماری‌های قلبی- عروقی، محافظت از کبد؛ بهبود عملکرد گوارشی؛ بهبود علائم ناشی از آبریزش بینی حساسیتی؛ کنترل کلسترول خون؛ سم‌زدایی و بهبود عملکرد ورزشی. موارد منع مصرف: افراد مبتلا به بیماری فنیل کتونوری و آنهایی که به هرکدام از اجزای اسپروویت حساسیت دارند. در دوران بارداری و شیردهی از مصرف اسپیروویت و سایر مکمل‌های حاوی اسپیرولینا پرهیز کنید. موارد احتیاط مصرف: بیماران خودایمنی و مصرف‌کنندگان داروهای رقیق‌کننده خون قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. product-banner

موارد مصرف

کمک به پیشگیری از مسمومیت با فلزات سنگین

نقش اسپیروویت در کمک به سم‌زدایی از بدن در برابر فلزات سنگین مثل کادمیوم ثابت شده است.

کمک به کاهش علائم ناشی از آبریزش بینی حساسیتی

در مطالعات متعدد، اثرات این مکمل غذایی در بیماری التهاب مخاط بینی (رینیت آلرژیک) به اثبات رسیده است.

بهبود عملکرد گوارشی

مواد مغذی موجود در اسپیروویت موجب رشد باکتری‌های مفید روده شده و به تقویت دستگاه گوارش کمک می‌کند.

کمک به محافظت کبدی

مطالعات نشان داده‌اند که مصرف اسپیروویت می‌تواند از کبد در برابر سموم و بروز کبدچرب محافظت کند. این خاصیت به فعالیت آنتی‌اکسیدانی آن نسبت داده شده است.

کنترل کلسترول خون

اسپیروویت غنی از نوعی اسیدچرب به‌نام گاما لینولنیک اسید است که موجب کمک به کاهش کلسترول آزاد و LDL خون و افزایش HDL می‌شود و درنتیجه می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی پیشگیری ‌کند.